بی وفا
 
 
 
....
بی وفا
ارسال شده در پنج شنبه 9 / 4 / 1390برچسب:یار بی وفا ,بی وفا, - 7

 

باز آن یار بی وفا
باز آن یار با جفا
رفته بی من ای خدا
باز که شده درد آشنا
من تنها با دل شدم
او با که شد هم نوا
او که با من می دمید
او که از من می شنید
حال رفته بی من چرا
راز دل شد برملا
من بی او خوابم نبرد
او با که شد هم قبا
باز من دیوانه شدم
مست با بیگانه شدم
او در دلم جا خوش بکرد
من رسوا ترین رسوا شدم
خوش بودم وقتی که بود
مست بودم با دلبران


نظرات شما عزیزان:

selena
ساعت10:33---29 اسفند 1390
عيدت مبارک دوستم

وبت خيلی با حاله

به وب ما هم سری بزن

مر۳۰پاسخ:حتما مرسی


selena
ساعت10:31---29 اسفند 1390
عيدت مبارک دوستم
وبت خيلی با حاله
بهوب ما هم سری بزن
مر۳۰


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده مروارید